3 תרגילים קצרים שיעזרו לכם להוריד 3% אחוזי שומן בחודש

נתקלתי בשיטה הזו כאשר קראתי את הספר הנמכר יותר בארה"ב בתחום פיתוח גוף, דיאטה ובעוד תחומים. הספר נקרא The 4-Hour Body, היופי שבאימונים מתוך הספר שאפשר להוריד 3 אחוזי שומן ומשקל שומן מבלי להתאמץ יותר מדיי במכון כושר. רק אם מקפידים בתרגילים האלו כל 3 פעמים בשבוע ובכל בוקר, תוך גם כך גם שומרים על תזונה נכונה בהמשך השבוע. בדקתי את זה בתקופות שונות ועל אנשים שונים, וזה עובד! וגם מכל מחקרים וניסויים שעשיתי בעצמי, אצל אחי ואצל אמא כמובן :-)

מצאתי שהדרך טובה להאיץ את החילוף חומרים בגוף, הוא לעשות את האימונים האלו מיד אחרי שקמים בבוקר ומייד לפני שאוכלים ארוחת בוקר. הדבר מעניין הוא כאשר עושים את התרגילים האלו, לפני ארוחת בוקר זה משפר את חילוף החומרים שלכם. מתוצאה מזה, כאשר תאכלו מספר ארוחות בהמשך יום החילוף חומרים שלכם יהיה גבוה יותר. אבל למה חילוף החומרים הוא כ"כ חשוב, אם אתם שואלים אותי?

משום שכל אוכל אשר נכנס לגוף שלנו יוצא גם מהר יותר, האוכל שנכנס לגוף, מעכל הרבה יותר מהר ובצורה יעילה, מתוצאה מכך אנו לא משמינים מארוחות שאנו אוכלים, אך כדי לא להאט את קצב שריפת שומן שלנו, אני ממליץ לשלב בזה תזונה נכונה בכל ימות השבוע ולחסל את המזון שנשאר בקיבה כמה שיותר מהר.

התרגילים שיאיצו את הקצב שריפת השומן שלכם, כדאי לעשות אותם מייד שקמים בבוקר:

יש פה 3 תרגילים פשוטים, אתם תעשו את כל התרגילים פעם אחת כלומר סט אחד וזה יימשך 10 דקות בלבד. שווה לא?

בצעו את הסט התרגילים הללו פעם אחת , כאשר אתם מבצעים אותם סה"כ האימון יהיה 5 דק' או עד 10 דקות, 3 פעמים בשבוע משמע 15 דק' בשבוע. בחודש יש לכם סה"כ שעה אימון לכל אימונים, מתוצאה מזה תורידו 3% אחוז שומן. את התרגילים עושים 3 פעמים בשבוע, בימי שני, רביעי ושישי.

3 תרגילים פשוטים – סה"כ 5-10 דקות אימון:

תרגיל 1: שכבו על הגב עם ברכיים כפופות. קחו נשימה עמוקה ובנשיפה הרימו את האגן מהריצפה תוך שאתם אוספים את הבטן. הקפידו על קו ישר בין הברכיים לכתפיים. החזיקו כך במשך 2 שניות והורידו חוליה אחר חוליה לריצפה. בצעו 20 חזרות והמשיכו לתרגיל הבא.תרגיל 1

תרגיל 2: עמדו עם רגליים מפושקות ברוחב האגן. החזיקו לפני הגוף משקולת בשתי הידיים.  בצעו סקוואט, תוך שאתם שולחים ישבן לאחור, כאילו אתם מתיישבים על כסא. נסו לא לתת לברכיים לעבור את קו האצבעות ולבצע את הכפיפה מהישבן ולא מהברכיים. המתינו 2 שניות והזדקפו. בצעו 15 חזרות והמשיכו לתרגיל הבא.

תרגיל 3 אחרון והחביב, תראו איך לבצע אותו בסרטון: הביצוע דיי פשוט, אתם צריכים לרכוש סט משקולות קטלבלס או פשוט לקחת מוט משקולות ולהתאמן לפי הסרטון, יש לבצע 30 חזרות עד 50 חזרות בהתאם. עם משקל אפשר להתחיל עם 15 ק"ג משם, בהמשך לשפר עוד ועוד משקל כדי להאיץ את קצב חילוף החומרים בגוף שלכם בתום האימונים.

גם כן בפעמים רבות שכבר ציינתי, שתזונה מהווה 80% חלק מהתהליך שאותו תעשו, עם התוצאות שתשיגו עם הגוף שלכם, 20% הם האימונים. תזונה בתור פתרון פלא לבעיות השמנה שלכם:

  • בתפריט ארוחות שלכם, תפטרו מכל מאכלים מעובדים (דגנים, סוכר, עמילנים ועוד'). תשלבו פחמימות איכותיות (אורז מלא, פריכיות אורז מלא, שעועית שחורה ואדומה), חלבונים איכותיים (חזה עוף\הודו רזה, דג סלמון, טונה במים, ביצים אורגניות).
  • לאכול חלבון איכותי דבר ראשון בבוקר, מומלץ לצרוך 30 גרם חלבון (2 ביצים אורגניות וחצי-קופסא טונה במים או 3 ביצים אורגניות או 2 ביצים עם עדשים – עדשים הוא מקור מצוין לחלבון מן הצומח עם שילוב פחמימות איטיות) תוך 30 דקות שמתעוררים.
האם מצאתם את המאמר הזה מועיל לכם, שתפו איתי בתגובות. אני אשמח לשמוע אנשים שהשתמשו בשיטה הזו ועבד להם.

מקור תמונות: Jason Lee / Woman's Day
חלק מהתוכן והסבר תרגילים לוקטה וערכה ע"י: טל עזר, מאתר בא-במייל.

היי חברים פתחתי עמוד חדש בפייסבוק, עמוד למאמן כושר אישי ויועץ תזונה. אעלה לעמוד תמונות מאימונים, סרטונים, טיפים בתזונה, תרגילים לתרגול ועדכונים שוטפים. מוזמנים לעקוב אחריי, דניס רוזנברג מאמן הכושר שלך.

כתיבת תגובה