ייעוץ והכוונה לתזונה נכונה

כבר ירדתם במשקל ולא אוכלים שטויות יותר, אך עדיין תקועים במשקל ובחיטוב הגוף ולא רואים את התוצאה הרצויה? 

תעשו את זה מסודר ובליווי צמוד! עם מאמן כושר מוסמך ומקצועי + בהצטרפותך תקבלי ייעוץ תזונתי ללא עלות נוספת שתלווה אתכם צעד צעד לשינוי הדרגתי באורח חיים בריא ובחיטוב הגוף

3 סיבות למה כדאי לקחת מאמן כושר אישי

  1. הרבה אנשים משקיעים יותר מדיי כסף, אנרגיה וזמן בחדרי כושר ומתקני אימונים עם מטרות לא ברורות, עם עשייה ללא מטרות ברורות, רואים פחות תוצאות והתקדמות. כמה שעות אימון עם מדריך מאומן ומוסמך כראוי או מאמן כושר אישי לתנועה פונקציונלי מלא יכול לחסוך לכם שנים של תנועות לא נכונות ולא יעילות שמתורגמות לאנרגיה מבוזבזת, כסף וזמן שרוב אנשים לא יכולים להרשות לעצמם לעשות. אימון כושר אישי מתאים לאנשים שאין ברשותם הרבה ידע, זמן וכלים לבצע פעילות גופנית עם זאת מקצים את מעט המשאבים שיש ליעילות בהשגת המטרה שלהם, הוא בהשקעת מינימום כסף, זמן ואנרגיה באימון כושר אישי שמקבלים ממנו את כל יתרונות בריאותיים ושיפור בביצועים.
  2. חיינו הם עסוקים מדיי, יקרים וקצרים לנו, אנו מבזבזים את רוב המאמצים והזמן שלנו עם תרגילים ואימוני כושר שאינם מייצרים את התוצאות הרצויות. רובם עשויים אף לגרום לנזק, לבעיות בריאותיות, לפציעות ולסבל. הרבה אנשים נפלו בזה, לקו, נפצעו ופיתחו דלקת מתוצאה לא מכוונת לביצוע טכניקה לא נכונה של ביצוע אימונים ותרגילים ממושכים בלי להבין את אנוטומיה וביצוע טכניקה נכונה של התרגילים.
  3. מומחי בריאות, חוקרים ואנשי מקצוע רבים גילו כי הרוב המכריע של אנשים יושבים יותר מדיי במהלך היום וזה גורם לניוון ולהשלכות שליליות על הגוף שלנו, הן מבחינת יישור הגוף, הכושר הגופני, הבריאות, היציבה, הכוח והמבנה שלנו. כאשר אנו לא זזים מספיק על בסיס מתמשך וקבוע, אנו מתחילים להישבר, להתדרדר ולהתנוון בכח ובמבנה שלנו. אנו צריכים תנועה רגילה על בסיס קבוע ויומי כדי לשמור על הבריאות ועל החיונות שלנו. קחו מאמן כושר אישי שידחוף אותכם וישבץ לכם לו"ז קבוע לכמה אימונים בשבוע.
באימוני כושר אישים אנו נהנים ממגוון רחב של פעילויות ותנועות טבעיות שהן חיונות לשיפור הבריאות והכושר שלנו. גוף, נפש ורוח מבסיסה מציעה מידע מקצועי, מכוון והכשרה מצוינת, עם הדרכה וליווי אישי שיכולה לספק יתרונות חשובים ומשמעותיים שיעזרו לנו לאזן מחדש את ישותנו הרגשית, נפשית ופיזית. לנוע באופן טבעי הוא הזדמנות גדולה עבור המשפחה שלכם, החברים שלכם ולילדים שלהם להתחבר מחדש באופן חופשי ומהנה, זה נהדר להיות זריז, מאוזן, בכושר, גמיש, חזק, שרירי ולהרגיש היטב עם הגוף שלנו.

בייעוץ תזונתי אנו נהנים ממגוון רחב של מזונות טעימים, טריים וטבעיים שהן חיוניים לגוף שלנו, התזונה שלנו מתבססת על תזונת פליאו (Paleo), מכינים ואוכלים מגוון מאכלים טעימים מכל מיני מתכונים וסוגי מתכונים מוכרים שמרכיביהם תזונתיים עושים אותנו חזקים, חטובים ובריאים. באמצעות תזונה נכונה שקרובה למקורות ולחומרי הגלם אנו מתחטבים ללא מאמץ, נהנים לאכול ולא מרגישים בדיאטה. אנו לא עושים דיאטות ושיטות אכילה מיוחדות, ומתבססים רק על מזון אמיתי, איכותי, טרי וטעים. ממקורות של בשרים, דגים, עופות, ביצים, ירקות, פירות, אגוזים, זרעים, עשבי תיבול ותבלינים, במקביל ממזערים את השפעות תזונתיות של דגנים, סוכר ושמנים תעשייתים.
F1459197953

הרהורי השינוי – הסיבות להתחיל או לוותר מראש

יתרונות:

  • האימון כושר גופני כנגד משקל הגוף ובשימוש יחד עם הרצועות TRX, ומשקולות קטלבלס מאוד מסייעות להורדה במשקל, לעלאת חילוף החומרים במנוחה, בשיפור האסתטיקה הגופנית, בשיפור מצב הבריאותי, בשיפור בתפקוד היומיומי, תורם לעלייה ובחיזוק מסת השריר הרזה, משפר קואורדינציה, כוח וכוח מתפרץ ואף יכול לתרום לעלייה בצפיפות העצם.
  • ברגע שלמדתם להתאמן עם טכניקה נכונה, אפשר להשתפר ולעשות תרגילים מתקדמים יותר ולעשות את האימון במכון, בחוץ, אימון ביתי עם ציוד מקצועי בזמנכם הפנוי. שלא לדבר על מכוני קטלבלס ועל תחום האימונים הפונקציונלים, שייראו לכם אפילו עוד יותר נוצצים ברגע שתתחברו לציוד ולתרגול.
  • את התוצאות מרגישים די מהר: שבועיים והג'ינס יושב עלייך אחרת לגמרי.
  • לא תאמינו כמה תחומי החיים האחרים ותפקודים שונים שלכם הופכים להיות טובים וקלים יותר:
    מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, לא מתקשים לבצע פעילויות יומיומיות, איכות שינה טובה יותר, מרוכזים ומפוקססים, מצבי רוח משתפרים ושמחים יותר, אנרגטיים במהלך היום ובעבודה.

חסרונות:

  • ביצוע אימון ללא טכניקה נכונה או בליווי לא מקצועי יובילו לפציעות ולדלקות בגוף.
  • ביצוע פעילות גופנית ללא ייעוץ תזונתי או תפריט תזונה מתאים לא תוביל לתוצאות ולהתקדמות שבעות רצון.
  • האימון מותיר את הגוף שלכם רעב. זה הזמן להבין ששום שינוי לא יתרחש אם תאכלו את אותם מזונות שאכלתם עד עכשיו, 70% מהתזונה נכונה יש השפעה על הרכב הגוף.
70% מההצלחה זה תזונה נכונה, 20% זה פעילות גופנית תקינה והשאר 10% זה מודעות, בחירות תזונתיות, שינוי מנטלי והתמדה בכל יום ובשבוע בהתאם למטרות שלכן.

בהצטרפותכן לאימון כושר אישי או קבוצתי, תקבלו ייעוץ תזונתי בליווי אישי וצמוד

מה עושים באימוני כושר אישיים?

אימונים פונקציונאליים מהנים ומאתגרים – עושים אימון למשך 45 דקות, עם תרגילים ברי קיימא בליווי רצועות TRX, משקולות קטלבלס, אימון יתקיים בחוץ בקרבת הבית, בפארק ובמתקני כושר תחת שמש, באווירה נעימה לנוחיותך – לומדים ומקבלים כלים כיצד לבצע פעילות גופנית בזמנכם הפנוי ובתקציב ברשותכם, שתסיימו את חבילת אימוני כושר אישיים ואת תקופת התחייבות שלכן.

נפתחה ההרשמה לקבוצת אימון נשים קיץ 2016

למה דווקא אני?

בתור אחד שעבר את התהליך בעצמו, חקר, למד ומכיר את המקרה והגורמים להשמנה, אחד שעשה את השינוי באופן אישי ומשמעותי, אני יכול להעביר הלאה משהו שרוב מאמנים אחרים לא יכולים ולא היו במקום שהייתי בו, או יכולים להבין ולהרגיש את מצבכם הנוכחי שלכם וכיצד לצאת משם בהדרגה עם ליווי ותמיכה אישית + הוסמכתי כמאמן כושר אישי מוסמך במכון וינגייט

בתמונה – השינוי שאני עשיתי לקראת הקיץ בשנת 2013, בתקופה זו הרגשתי בשינוי עם תזונת פליאו (Paleo) לאחר שנים של דיאטות לא מוצלחות עם תפריטי תזונה מאורגנות ומסודרות עם אימוני כושר שביצעתי בחדר כושר שלא הביאו אותי לשום מקום.

דניס רוזנברג חיטוב

3 חודשים לחיטוב לקראת הקיץ – 2013

לפרטים ועלויות לאימוני כושר אישיים עם ייעוץ תזונתי כלול – ללא עלות נוספת ניתן לפנות אליי ולשאול שאלות דרך טופס הרשמה (למטה), תמלאו טופס מלא על פי ההוראות: שם, כתובת אימייל ותשובות לשאלות.

טופס הרשמה לאימון כושר אישי לניסיון עם ייעוץ והכוונה לתזונה נכונה בגישה אבולוציונית (פליאו)

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

שאלות שעליכם לענות בטופס שתשלחו אליי:

1. באיזה יום ושעה נוח לך לקיים את אימון ניסיון? אנא ציינ\י יום ושעה נוחה לבחירתך, כולל שבת.
2. על אילו מטרות ברצונך לעבוד עליהם? חיטוב, עיצוב הגוף, הורדת אחוזי שומן, עליית משקל ומסת שריר, או הכול ביחד? אנא ציינ/י מטרתך ואזורים ברצונך להתחטב או לחזק אותם.
3. היכן את/ה גר/ה בארץ? אנא ציינ/י שם עיר מגורייך, על מנת שאוכל לתאם מיקום מפגש מתאים לך, בקרבת ביתך. אני מביא ציוד עד אלייך באזור ליד ביתך.
4. האם יש לך איזשהי מגבלה רפואית ופיזית כלשהי שמעכבת אותך? אם כן , אנא ציינ/י כדאי שאוכל לתאם לך את רמת האימון לנוחיותך.

למלא פה 4 תשובות על פי 4 שאלות שנשאלו , על מנת שנתקשר יותר טוב ונבין את הצרכים שלכם:

תודה! צוות אתר גוף, נפש ורוח.

היי חברים פתחתי עמוד חדש בפייסבוק, עמוד למאמן כושר אישי ויועץ תזונה. אעלה לעמוד תמונות מאימונים, סרטונים, טיפים בתזונה, תרגילים לתרגול ועדכונים שוטפים. מוזמנים לעקוב אחריי, דניס רוזנברג מאמן הכושר שלך.